У здравом тијелу здрав дух 2019/2020.

Биљини школарци су школске 2019/2020. године учествовали у неколико eTwinning пројеката. Један од омиљених био им је пројекат У здравом тијелу здрав дух 2019/2020. аутора Јелене Перишић из Босне и Херцеговине и Слободанке Матић из Србије.

“Mens sana in corpora sano” је стара латинска пословица која нам говори како те две ствари иду једна уз другу, те да можемо унапрeдити своје физичко и ментално здравље помоћу физичког вежбања. Кроз овај пројекат и физичке активности код ученика је развијана свест о значају и потреби за физичком активношћу и спортом, али и о проблемима и последицама недовољне физичке активности. Спровођене су физичке активности умерено, али редовно. Промовисан је значај здравља, подстицано је правилно држање тела, као и здрава исхрана. Повећана је физичка активност код деце, спретност, координација покрета, снагa, издржљивост. Развијана је свест о значају физичке активности на целокупни развој код ученика, као и тимски дух, солидарност, одлучност, искреност, дисциплинованост, толеранција и спортско понашање. Пробуђена је жеља, повећано је интресовање деце за физичком активношћу и бављењем спортом.

Пошто су ученици у првом разреду научили азбуку, на часу Физичког и здравственог васпитања истраживали су и играли се игру „На слово, на слово“. Тако је настала одељењска Азбука спорта и елементарних игара креирана по узору на књигу „Буквар физичког васпитања 01 – за први разред основне школе“, Драгољуба Вишњића, Снежане Радисављевић Јанић и Иване Милутиновић, Издавачке куће „Школа плус“ Београд, 2016.

Током реализације пројекта сарађивали смо и са родитељима. Маме су се радо присетиле прескакања ластиша, ове некада најомиљеније игре међу девојчицама. Радо су приказале прескакање ластиша на различите начине својој деци.

Добиле су и захвалнице што су се одазвале овом изазову.

Током реализације наставе на даљину ученици су „добацивали“ лопту једни другима. Тако је лопта пријатељства путовала од руке до руке, без контакта.

Један од задатака у оквиру ClassDojo виртуелне учионице био је да ученици нацртају мапу ума или плакат о личној хигијени и хигијени простора.

У оквиру пројекта Покренимо нашу децу ученици су изводили вежбе у кућним условима. Најомиљеније су им биле здрава стопалца, књига као разбибрига и веселе столице.

Ученици су добили захвалнице за учешће у пројекту. Браво, децо!

Захвалили смо се и пројектним партнерима.

Categories: eTwinning пројекти | Поставите коментар

Кретање чланака

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: